PolskaDeltaSquad
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
PolskaDeltaSquad

.


You are not connected. Please login or register

Po co nowi?

2 posters

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Po co nowi? Empty Po co nowi? Czw Lis 24, 2016 3:45 pm

lamar6



Witam
Jestem nowy w tej grze i w tej gildii i zastanawiam się czy mam jakąś rolę tutaj?
Bo z tego co widzę, są jakieś wojny gildii w których uczestniczyć nie mogę (to akurat nie dziwne), jest reputacja za donate wojska ale cóż z tego skoro moje ewentualne donaty na nic się zdadzą "tym wyżej" (poza tym życzenia są konkretne a ja nie mam tych jednostek), same perki za reputację nie są mocne (może się mylę, jeszcze się nie wgłębiałem w ten temat). To chyba w zasadzie tyle możliwości. Jest coś więcej? Co ja w ogóle mam tu robić? Very Happy

2Po co nowi? Empty Re: Po co nowi? Czw Lis 24, 2016 5:20 pm

Jacek112

Jacek112
Admin

Witaj.
W wojnach gildii nie uczestniczysz, ponieważ masz za mały lvl HQ. Najczęściej są wybierane osoby z HQ 6 i wyższym.

Jeżeli dasz komuś np. szturmowca na lvlu 5, a ten ktoś ma szturmowców na lvlu 8 to lvl jednostek, które dałeś automatycznie wzrośnie. Fakt najczęściej ludzie mają konkretne potrzeby, ale niektórzy (m.in. ja) zazwyczaj nie proszą o nic konkretnego.

Perki są jakie są, najczęściej to jakieś mniejsze bonusy do produkcji, czy inny drobny bonus. Każdy może taki perk aktywować i wtedy każdy może korzystać z jego bonusu.

Cóż, fakt faktem gra nie jest jakoś super rozbudowana, śmiem sądzić, że bez Star Wars byłaby kolejną marną podróbką Clash of Clans (które swoją drogą też specjalnie rozbudowane nie jest, a jednak gra w to mnóstwo osób). Z drugiej strony Commander już teraz oferuje sporo opcji, których w CoC nie ma, podejrzewam, że to kwestia czasu zanim twórcy dodadzą więcej możliwości integracji graczy Very Happy.

https://polskadeltasquad.forumpolish.com