PolskaDeltaSquad
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
PolskaDeltaSquad

.


You are not connected. Please login or register

REGULAMIN W STAR WARS: COMMANDER

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1REGULAMIN W STAR WARS: COMMANDER Empty REGULAMIN W STAR WARS: COMMANDER Pią Gru 16, 2016 7:17 pm

Jacek112

Jacek112
Admin

1) Na czacie czytamy dokładnie posty graczy odnośnie potrzebnych jednostek! Wysyłamy danej osobie dokładnie to o co prosi, a jeśli nie ma sprecyzowanych wymagań do jednostek, dajemy to co mamy, w miarę możliwości. Jeżeli ktoś nie napisze czego chce nie może mieć pretensji o jednostki, które dostanie od innych.

2) Wszyscy dają to co mogą (z wyjątkiem próśb o jednostki do wojen, gdzie powinien być wysoki level do obrony tzn. 7 i wyższy). Gracze z niższych leveli headquaters niech pamiętają, że jednostki od nich będą dostarczone w takim levelu jaki ma dany gracz, np. ktoś ma 3 level a wysyła do 7 to jednostki w jego squad center będą w 7!)

3) Prosząc o wsparcie klanu staramy się dawać innym tyle samo - a nie tylko bierzemy, bierzemy i bierzemy nic nie dając. Osoby, które będą się nie stosować do tego zostaną pozbawione pomocy, a po dłuższym czasie wyrzucone ze składu!

4) Jesteśmy klanem dla graczy aktywnych, brak aktywności oznacza wykluczenie ze składu tzn.:

- do levelu 5 HQ możliwa nieusprawiedliwiona nieobecność 5 dni  
- od 5 levelu HQ i wzwyż możliwa nieusprawiedliwiona nieobecność 14 dni

W przypadku kiedy wiemy, że musimy zrobić przerwę od gry informujemy o tym innych na forum. Informacje na czacie klanu będą ignorowane!

5) WSZYSCY wybrani do wojen (od levelu 5 wzwyż) mają obowiązek oddać przynajmniej 1 atak na wojnie. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy na pewno przegramy (bo przeciwnik ma np. 20 punktów przewagi, a do końca wojny zostały 2 godziny), wtedy nikt nie musi oddawać ataku.

Zasady dotyczące kto kogo atakuje:
- HQ 5 - atakuje przede wszystkim bazy neutralne nieprzejęte przez wroga. Prócz tego atakuje inne piątki i szóstki.
- HQ 6 - atakuje przede wszystkim bazy neutralne przejęte przez wroga, które mają HQ 6. Prócz tego atakuje inne szóstki i siódemki.
- HQ 7 - atakuje przede wszystkim bazy neutralne przejęte przez wroga, które mają HQ 7. Prócz tego atakuje inne siódemki i ósemki.
- HQ 8 - atakuje przede wszystkim bazy neutralne przejęte przez wroga, które mają HQ 8. Prócz tego atakuje inne ósemki i dziewiątki.
- HQ 9 - atakuje przede wszystkim bazy neutralne przejęte przez wroga, które mają HQ 9. Prócz tego atakuje inne dziewiątki i dziesiątki.
- HQ 10 - atakuje inne dziesiątki.

Bazy neutralne to bazy po których przejęciu cały klan dostaje efekt specjalny zawarty w opisie danej bazy. Efekt utrzymuje się do stracenia bazy, lub końca wojny.
Przykładowa historia przejęcia bazy neutralnej:

1. Baza neutralna na poziomie 5 zostaje przejęta przez wrogi klan. Jej HQ lvl zwiększa się o 1.
2. Nasz klan postanawia odbić bazę. Udaje się to, lvl bazy zwiększa się do 7.
3. Przeciwnik ponownie przejmuje bazę, jej HQ zwiększa się do 8.
4. Odzyskujemy bazę, jej level zwiększa się do 9 (najprawdopodobniej maksymalny poziom).

Przeciwników na wojnie atakujemy na takich samych zasadach jak na zwykłych bitwach.

Regulamin stworzony przeze mnie i Jedibart. Wszelkie uwagi do niego proszę kierować w dziale "Brudnopis". w temacie "REGULAMIN W STAR WARS: COMMANDER"

https://polskadeltasquad.forumpolish.com

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach